04 Jul
Definitii Branding

Definitii Branding 2019-2020

Asta este exact ceea ce face brandingul eficient pentru tine: devine o parte din adâncimile tale din memoria minții care este amintit instantaneu - poate ca și exemplul menționat mai sus cu o descriere cu adevărat largă. Branding prin semne si folosind subconstientul.

Nu am folosit acele simboluri celebre - dar ar trebui sa pariați pe măsură ce vă gândiți la ele pe care le-ați vizualizat, fiecare dintre aceste proiecte de afaceri in capul tău, nu-i așa? Acum permiteți-mi să dezvăluim semnificația împreună cu importanța metaforelor și branding-ului.

Definiția dvs. este pentru dvs., personalul dvs. și clienții existenți și potențiali. Exact ce ești diferit? Ești deschis 24 de ore oricand ceilalți din interiorul nișei tale specifice se inchid la miezul nopții? Poți să te specializezi in slujirea copiilor mici. Ai un bucătar-șef un profesionist de cea mai bună calitate? Poate că singurul tău adevărat restaurant din zonă, impreună cu mese in aer liber in sectorul 6 din Bucuresti este 14ThLane. "Haideți pană la 14's Place și bucurați-vă de curtea și barul in aer liber din centrul sectorului 6!"

Oamenii au patru realități distincte. Ceea ce observăm, ceea ce credem noi, ceea ce simțim și despre care putem ști poate identifica, de asemenea, numit simbolism. Acum, primele trei realități sunt entități separate in interiorul nostru, cu alte cuvinte, nu avem nevoie nici de celelalte două pentru ca una să apară. Putem crede fără sentiment, suntem capabili să vedem fără să ne gandim, putem simți cu adevărat fără a vedea și așa mai departe. Dar următoarea realitate - Semnificația este de fapt atat un declanșator, cat și rezultatul unei combinații a celorlalte trei realități, gandire, văz și experiență. Permiteți-mi să fiu clar și să simplific.

Dacă vedem un simbol, ne determină automat să ne gandim la ceea ce reprezintă cu adevărat, ceea ce, la randul lui, ne face să simțim orice emoție creierul nostru a pus pe el. De exemplu, pentru imnul național și priviți la steag - aveți un sentiment in interiorul vostru, care este reprezentativ pentru dragostea ta pentru țara și patriotismul? Cand văd poliția in uniformă, realizați un sentiment de ușurare dacă mașina este impărțită sau vă temeți de pericolul dvs. Sau aveți senzația de ingrijorare dacă știți viteza și veți merge la o mașină de poliție tu? Acestea sunt exemple de exact cum realitățile noastre se cuplează impreună și sensul este chestia care le aduce impreună ceea ce face pentru orice influență foarte puternică.

Definitii Branding Definitii Branding 2019 Definitii Branding 2020

0 Comments

Join Conversation