18 Sep
Restaurante Din Romania

Sfaturi Pentru Patronii de Restaurante din Romania

Este posibil ca clienții să părăsească restaurantul dvs. numai cu impresia celor nepotrivite. Ochiul disperat al clienților se comportă cel mai mult în ceea ce este greșit, decât ceea ce este bine în legătură cu restaurantul. Cele mai bune sfaturi pentru patronii de restaurante din Romania in ghidul restaurantelor din Romania pe orase.

Este, la urma urmei, o tendință de bază a naturii umane de a se concentra asupra negativelor. Prin urmare, depinde de dumneavoastră ca restaurator să vă asigurați că clienții dvs. nu au nici un motiv să vă arate un deget. Puteți face acest lucru asigurându-vă că restaurantul dvs. este pregătit pentru toate nivelele de urgență și comenzi de ultimă oră, de la tacâmuri la mobilier toate disponibile de la furnizori cum ar fi IKEA. Citeste despre cele mai noi restaurante din Romania si cele mai bune dotari in functie de concurenta, trend si inclinatiile anului in ghidul de restaurante.

Un restaurant bine echipat și bine gestionat va asigura că incidentele jenante cu clienții care văd roșu sunt sub control. Nu este întotdeauna posibil să controlați situațiile urâte, dar ceea ce distinge restul de restaurante este modul în care se ocupă de acestea. Puteți căuta KFC pentru o idee despre lista de produse de restaurant.

Elemente ale Unui Restaurant Bine Echipat

Locația și configurarea dvs. vor determina tipul de patroni care vă vor vizita restaurantul. Va trebui să ai grijă de nisip, pentru că vor mai fi alte sute de locuri de muncă. Un magazin ca IKEA vă va oferi accesorii pentru majoritatea acestor articole.

  • Accesorii de bucătărie adecvate pentru gătit: ustensile, cuptoare, frigidere, gratare, și alte echipamente necesare în funcție de capacitatea restaurantului
  • Personal bine îmbrăcat: bucătari cu haine de bucătar, șorțuri, pantaloni și șepci și chelneri în uniformă - puteți obține o serie de articole de la IKEA, Carrefur...etc
  • Ambianța curată și primitoare: Cartele cu meniuri complete și informative în loc, iluminarea corespunzătoare, ventilația, printre altele
  • Camioane de livrare și soferi de serviciu
  • Tăvi, liste de oaspeți, afișaje de masă și alte periferice
  • Toalete bine aprovizionate cu servetele, prosoape, sapunuri, hartie de hartie si role de toaleta

Aspecte Legale Si Civice

  • Asigurați-vă că toate licențele sunt în vigoare. Câteva lucruri ar putea fi deranjante, ca și cum ai avea polițiști la sediul dvs. care să vă pună la îndoială dreptul de a vă deschide afacerea în acea locație. Odată ce daunele se fac, este dificil să vă reconstruiți reputația. De fapt, este mai greu să ștergi amintirile despre o experiență proastă în mintea clienților.
  • Bucătarii, chelneriile și alte personal de sprijin trebuie să fie instruiți în etichetă și ospitalitate. Uniformele lor trebuie să fie curate și ordonate, iar ele ar trebui să pară prezenți.
  • Un strat sau șorț murdar de bucătar ar arăta restaurantul în lumină slabă; în mod similar, personalul nepoliticos sau nepoliticos poate duce clienții departe. "Clientul este rege" și acest lucru trebuie să fie bine antrenat în mintea angajaților.

Amintiți-vă, nu este pur și simplu disponibilitatea unor facilități care vă impresionează patronii. Modul în care îl prezentați celor care le face să revină la voi. KFC are o gamă largă de bunuri, iar experiența sa în linie vă poate ajuta să stocați restaurantul cu cele mai importante lucruri.

Restaurante din Romania Restaurante Restaurante Ghid

0 Comments

Join Conversation