29 Jan
Cum Sa Obtin Cea Mai Profitabila Campanie Pay Per Click Fara Sau Cu Ajutorul Specialistilor In

Cum Sa Obtin Cea Mai Profitabila Campanie Pay Per Click Fara sau Cu Ajutorul Specialistilor in 2020

Cum sa obtin cea mai profitabila campanie pay per click fara sau cu ajutorul specialistilor, informatie prezentata de EmagOffice, directorul preferat de romani in 2018, 2019. speram ca vom tine standardele sus si in 2020.

Prezentam in stirea prezentata in directorul nostru stirea prezentata de Google in ultimul sau buletin de stiri receptionate azi 28.01.2020 si prezentata publicului in urmatoatele 24 de ore de la aparitia sa. Deci cum ne am invatat cu instrumentele puse la dispozitie de catre Google acesta din urma nu inceteaza prin a soca cu ultimele sale toluri free care acum te ajuta pana sa obtii date clare cu un simulator de licitatii pentru reclama per click, mai nou Google Ads, fostul AdWords.

Citam"

Înțelegeți cum pot afecta modificările bugetare și ale obiectivelor la licitarea inteligentă

13 ianuarie 2020
Simulatoarele de sume licitate vă ajută să înțelegeți performanța dvs. potențială la diferite niveluri de ofertă. Până în prezent, aceste simulări au fost disponibile doar pentru campaniile care utilizează licitarea manuală sau CPA țintă. Pentru a vă facilita obținerea mai multor informații dintr-o varietate mai largă de campanii, adăugăm suport pentru simulatorul de sume licitate pentru strategia de licitare ROAS țintă și un nou simulator de buget.

Găsiți ROAS-ul potrivit pentru a vă atinge obiectivele

Simulatorul de sume licitate ROAS vizat arată relația dintre o țintă ROAS și valorile dvs. cheie. De exemplu, să spunem că sunteți interesat să vedeți cum o țintă mai mare vă va afecta performanța. Folosind date din licitațiile la care ați participat în ultimele 7 zile, acest instrument vă va arăta ce s-ar fi întâmplat presupunând că orice altceva (de ex., Anunțurile dvs., paginile de destinație, anunțurile concurenților, ofertele concurentului etc.) au rămas la fel.

simulatorul de sume licitate tROAS în interfața Google Ads

Găsiți bugetul ideal pentru a maximiza performanța

Ocazional, poate fi necesar să vă actualizați bugetele pentru campaniile care utilizează Maximizarea clicurilor sau Maximizarea conversiilor. Ca și simulatorul de sume licitate, acest nou simulator de buget va arăta modul în care aceste modificări ar fi putut avea impact asupra performanței dvs. Astfel, vă este ușor să găsiți alocarea bugetului dvs. ideal în campanii.

Simulator de buget pentru campanii în interfața Google Ads

Aflați mai multe despre simulatoarele de sume licitate, țintă și buget din Centrul de ajutor Google Ads."

Postat de Sagar Shah, Manager de produse, Google Ads, sursa: https://support.google.com/google-ads/answer/9659555

0 Comments

Join Conversation