Iată 10 idei ucigătoare de marketing local care pot avea un impact serios asupra profiturilor dvs.
Marketingul local este o necesitate, dar dacă sunteți ca majoritatea proprietarilor de afaceri locale, probabil că v-ați surprins gândindu-vă la ceva de genul acesta:
Simt că fac tot ce pot – de ce marketingul meu local nu produce rezultatele pe care le doresc?
Este o întrebare bună. La urma urmei, marketingul local are o mulțime de piese în mișcare. Trebuie să vă gândiți la SEO, marketingul de conținut, social media și anunțurile PPC – este mult pentru oricine să se descurce. Adevărata cheie pentru un marketing local eficient este să știi ce idei merită urmărite și care nu.
1: Stăpâniți arta marketingului local pe Facebook
Ar trebui să vă comercializați întotdeauna afacerea către publicul local pe Facebook. Din ce în ce mai mult, consumatorii apelează la Facebook pentru informații despre întreprinderi. Există două tipuri de anunțuri care vă pot ajuta:
Conștientizarea mărcii
Clicuri pe site-ul web
Începând cu conștientizarea mărcii vă poate ajuta să spargeți barierele și să vă pregătiți publicul local să vă viziteze. Urmarea cu o promoție de clicuri pe site-ul web va valorifica campania de conștientizare a mărcii și vă va ajuta să atrageți noi clienți.
2: Revizuiți categoriile Yelp
Știți că recenziile sunt importante – iar Yelp are un avantaj SEO uriaș. Una dintre cele mai bune modalități de a vă spori vizibilitatea online este să vă asigurați că folosiți categoriile potrivite pe Yelp.
O mulțime de afaceri locale își aleg categoriile fără să se gândească prea mult la ele. Întoarceți-vă și uitați-vă la ele – și țineți minte cele mai importante cuvinte cheie. Alegeți categorii care vă evidențiază capacitățile și cuvintele cheie și veți obține mai mult trafic organic de la Google.
3: Construiți pagini de destinație unice pentru fiecare campanie
Ar putea părea o mulțime de muncă pentru a construi o pagină de destinație unică pentru fiecare campanie de marketing pe care o desfășurați, dar o puteți face rapid folosind un instrument precum Unbounce.
Avantajul este că vei fi sigur că fiecare click pe care îl primești pe un anunț va duce oamenii la o pagină care vinde exact ceea ce faci publicitate.
Conversia este o artă și o știință. Cu cât este mai ușor pentru oameni să traseze o linie între anunțul dvs. și apelul la acțiune, cu atât mai mari sunt șansele ca aceștia să convertească. Simplificați lucrurile și veți vedea o creștere a vânzărilor ca rezultat.
4: Folosiți anunțurile de remarketing pentru a obține recenzii
O mare majoritate a consumatorilor se bazează pe recenzii pentru a lua decizii de cumpărare. Șmecheria este de a vă face clienții existenți să vă revizuiască afacerea.
O modalitate de a face acest lucru este să configurați un anunț simplu de remarketing pentru persoanele care cumpără de la dvs. sau completează un formular pe site-ul dvs. web.
Încercați un titlu care să spună: “Sunteți mulțumit de achiziția dumneavoastră? Lăsați-ne o recenzie pe Google+, Yelp sau Facebook!”. Nu toți clienții vor răspunde – dar unii o vor face, iar fiecare recenzie pozitivă pe care o primiți vă va ajuta să vă creșteți vizibilitatea și credibilitatea.
5: Creați ghiduri pentru activități locale legate de marca dvs.
Marketingul local înseamnă să îmbrățișezi locul în care te afli – și să-ți ajuți clienții să facă același lucru. Din acest motiv, are sens să creați un ghid local pentru o activitate care este posibil să atragă publicul dvs. țintă.
De exemplu, dacă vindeți echipamente de gătit, ați putea crea un ghid pentru fermele locale. Sau, ați putea crea un ghid al traseelor de drumeție dacă vindeți echipamente pentru activități în aer liber. Cheia este să îmbinați cunoștințele dvs. locale cu brandul dvs. pentru a le oferi adepților dvs. ceva ce pot folosi.
6: Automatizați răspunsurile la mențiunile dvs. pe Twitter
Mențiunile sociale pot avea un mare impact asupra modului în care este percepută marca dvs. O modalitate de a maximiza acest impact este să automatizați răspunsurile la mențiunile dvs. pe Twitter.
Un instrument care îmi place este Zapier, care permite proprietarilor de afaceri să configureze declanșatoare care trimit răspunsuri instantanee atunci când cineva le menționează compania. Aceasta oferă un impuls instantaneu angajamentului dvs. și îi face pe cei care vă menționează să se simtă apreciați.
7: Folosiți un text publicitar al unei terțe persoane
Uneori, publicitatea online poate părea un zid de zgomot implacabil. Toată lumea – inclusiv concurenții dumneavoastră – este acolo strigând despre cât de minunată este. Dacă doriți să ajungeți la publicul dumneavoastră, trebuie să ieșiți în evidență.
O modalitate de a face acest lucru este să folosiți o voce la persoana a treia în anunțurile dumneavoastră. De exemplu, ați putea extrage o replică dintr-o mărturie și să o folosiți ca titlu. “Angajarea companiei ABC este cea mai bună alegere pe care am făcut-o vreodată” este un titlu care va capta atenția și va folosi puterea dovezii sociale pentru a vă aduce clienți potențiali.
8: Utilizați direcționarea locației Radius în AdWords
Targetarea anunțurilor dvs. pe Google AdWords este cu adevărat o formă de artă. Utilizând targetarea locației pe rază, puteți maximiza șansele ca anunțul dvs. să fie văzut de persoanele care au cele mai mari șanse să cumpere de la dvs.
În AdWords, configurați o serie de ținte de rază astfel încât magazinul dvs. să arate ca centrul unei ținte. Apoi, evaluați-vă datele și ajustați-vă ofertele locale în consecință. Acest lucru poate face o diferență uriașă în performanța anunțurilor dvs.
9: Menționați distanța până la magazinul dvs. în anunțurile pentru mobil
Sunt șanse mari ca mai mulți oameni să vă vadă anunțurile pe dispozitive mobile decât pe computere. Din moment ce acesta este cazul, este logic să jucați pe seama conexiunii dvs. locale prin includerea distanței față de magazinul dvs. în anunțurile dvs. mobile pe Google.
Este ușor de făcut.
Pur și simplu utilizați Consola de căutare Google pentru a găsi noi grupuri de anunțuri în zona dvs. Apoi, adăugați codul dvs. poștal la titlu și vedeți cât de ușor este să furați clicuri de la concurenții dvs.
Nr. 10: Adăugați imagini cu vitrinele magazinelor în anunțurile dvs.
În calitate de consumator, probabil că ați trecut de multe ori cu mașina pe lângă afacerile locale fără să intrați înăuntru. O modalitate ușoară de a atrage oamenii să vină să vă viziteze este să adăugați o fotografie a fațadei magazinului dvs. la anunțurile dvs.
Vederea unei fotografii va declanșa un răspuns de genul “Hei, am mai văzut acel loc!” din partea publicului dumneavoastră. Este un truc simplu și ieftin care îi poate atrage pe oameni să se oprească și să vă viziteze în loc să treacă cu mașina pe lângă dumneavoastră.
Cu toate acestea, nu trebuie să vă opriți la videoclipurile tradiționale de marketing. Iată câteva idei:
Sed ut perspiciatis unde
Planuri pentru toată lumea
Adăugați afacerea dvs. în Directorul Pentru Promovarea Afacerilor EmagOfiice. În văzul lumii si aproape de clienții dvs. folosiți cele mai noi instrumente de marketing pentru a ajunge la clientul dvs. țintă.
- Creați videoclipuri scurte (între 3 și 60 de secunde) pe care să le distribuiți pe Instagram
- Folosiți aplicația Boomerang pentru a înșira o serie de imagini într-un videoclip scurt
- Creați GIF-uri folosind instrumente gratuite, cum ar fi Giphy sau EZGif
De la micii proprietari de magazine până la marile companii si rețele de afaceri. Caracteristici pentru nevoile oricăruia dintre dumneavoastră.
Marketingul video este încă foarte popular. Puteți produce videoclipuri ieftine folosind telefonul mobil și o serie de instrumente online gratuite.