Hei, Google: Ar trebui companiile să ia în serios căutarea vocală?

Hei, Google: Ar trebui companiile să ia în serios căutarea vocală?

Companiile care nu reușesc să optimizeze acum pentru căutarea vocală vor pierde afaceri în fața companiilor care îmbrățișează această tendință.

Așadar… ce trebuie să știți despre căutarea vocală chiar acum? Cum vă puteți optimiza site-ul pentru a vă asigura că vă luați partea de trafic vocal? Iată ce trebuie să știți.

Care sunt diferențele dintre căutarea tradițională și căutarea vocală? Nu cădeți în capcana de a crede că căutarea vocală este doar căutarea tradițională cu un nume nou. Nu este așa. Există câteva diferențe cheie în modul în care oamenii caută informații atunci când vorbesc cu voce tare și trebuie să le înțelegeți pentru a profita de tendința de căutare vocală.
Iată care sunt principalele diferențe:

  1. Căutarea vocală utilizează cuvinte cheie cu coadă lungă. Dacă erați în căutarea unui produs înainte de căutarea vocală, ați fi putut să tastați pur și simplu ceea ce căutați în Google și să parcurgeți o listă de rezultate. Cu căutarea vocală, este probabil să puneți o întrebare foarte specifică despre unde puteți găsi produsul în zona dvs. Cuvintele-cheie scurte (cunoscute și sub numele de cuvinte-cheie principale) nu vă vor ajuta în căutarea vocală.
  2. Căutarea vocală răspunde la întrebări. Dacă cineva caută cea mai bună pizzerie din Chicago, nu îi va spune lui Siri “pizza Minneapolis”. Probabil că își va formula interogarea sub forma unei întrebări: Care este cea mai bună pizzerie de lângă mine? Conținutul dvs. trebuie să răspundă la întrebările care au cele mai mari șanse de a conduce oamenii la afacerea dvs.
  3. Căutarea vocală le permite consumatorilor să ocolească pașii intermediari. Căutările tradiționale oferă celor care efectuează căutări o listă de rezultate pe care aceștia le pot apoi filtra. În căutarea vocală, întrebările în sine acționează ca filtre și pot permite unui utilizator să sară peste filtrare și să treacă direct la cumpărarea unui produs.
  4. Căutarea vocală oferă doar un singur răspuns. Întrebările de căutare tradiționale returnează pagini de site-uri web potențiale din care puteți alege. În schimb, întrebați-o pe Cortana de unde să cumpărați marca dvs. preferată de pantofi și ea vă va oferi un singur răspuns și un singur răspuns.
  5. Căutarea vocală este axată pe intenție. Asta înseamnă că oamenii îi adresează lui Siri sau Cortana întrebări specifice care au o intenție – fie că este vorba de a merge la restaurant, de a cumpăra un produs sau de a găsi un serviciu.
  6. Ceea ce ar trebui să rețineți de aici este că căutarea vocală este intens competitivă și foarte specifică. Nu este suficient să aruncați câteva cuvinte cheie scurte pe o pagină și să o numiți o zi. Optimizarea căutării vocale trebuie să fie intenționată și bine gândită.
  7. Alegerea cuvintelor cheie pentru căutarea vocală. Optimizarea căutării vocale începe cu selectarea cuvintelor cheie. Știți că trebuie să vă concentrați pe cuvinte cheie cu coadă lungă, dar care sunt acestea?
  8. Un bun punct de plecare este noua funcție “People Also Ask” a Google. Atunci când căutați pe Google un cuvânt cheie asociat cu afacerea dvs., veți vedea o casetă chiar sub primul sau primele două rezultate cu o listă de întrebări similare pe care le pun oamenii. Le puteți folosi pentru a vă ajuta să vă optimizați pagina.
  9. O altă modalitate de a alege întrebările pentru căutare vocală este să vă uitați la întrebările frecvente de pe site-ul dvs. și de pe site-urile concurenților dvs. Întrebările pe care oamenii le accesează cel mai frecvent sunt probabil cele care vor aduce mult trafic pe site-ul dvs.
  10. Luarea în considerare intenția întrebărilor pe care le alegeți este, de asemenea, esențială. Nu uitați, căutările vocale sunt întotdeauna adresate cu o intenție specifică. Utilizatorul vrea să găsească un produs sau o afacere, caută o experiență sau vrea ajutor pentru o problemă. Dacă țineți cont de intenția lor, atunci aveți șanse să faceți o treabă bună în atragerea traficului vocal.
  11. Bineînțeles, întrebările dvs. ar trebui să includă în continuare cuvintele cheie locale. De exemplu, să spunem că dețineți o pizzerie în Minneapolis. Iată câteva exemple de interogări vocale pe care le puteți folosi:
    Care este cea mai bună pizzerie din Minneapolis?
    Care este cea mai bună pizzerie din Minneapolis?
    Unde pot obține pizza vegană în Minneapolis?

Ați prins ideea. Doriți să încorporați cuvintele dvs. cheie de lungă durată în întrebări și să le folosiți ca sursă de inspirație pentru conținutul dvs.

Sfaturi pentru optimizarea pentru căutarea vocală


Ați înțeles de ce căutarea vocală este atât de importantă – acum este timpul să faceți ceva în acest sens. După ce ați ales câteva întrebări cheie la care să răspundeți, iată ce trebuie să faceți



Căutarea vocală nu pleacă nicăieri. De fapt, este mai răspândită ca niciodată și acest lucru nu se va schimba. Cele mai recente statistici arată că, până în 2020, cel puțin 50% din toate căutările vor fi căutări vocale.

Căutările fără ecran implică cel mai adesea asistenți digitali precum Alexa, Cortana și Siri. Experții anticipează că piața asistenților vocali va depăși 30 de miliarde de dolari până în 2024.
Dacă punem aceste fapte împreună, putem trage o singură concluzie, inevitabilă:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.