Utilizați Unghiurile acestea în fiecare promovare, promovarea prin afiliere poate fi mult mai interesanta urmarind directorul de promovare a afacerilor EmagOffice. Urmați indicatiile oferite gratuit de directorului nostru de promovare afaceri și urmăriți cum Vânzările explodează!
Vă mulțumim pentru că ați ajuns sa cititi acest raport foarte util oferit de DFY (unii dintre cei mai mari marketeri din USA).
Prin citirea acestui articol serios ai avut o decizie excelentă!
Acum ești înarmat cu 100 de „unghiuri de vânzare” super puternice pentru a convinge potențialii tăi clienți să acționeze și să cumpere produsul (afiliat) pe care îl promovezi pentru ei.
Parcurge fiecare dintre aceste unghiuri, studiază-le cu o minte deschisă și cel mai important, APLICĂ ceea ce ajungi să vezi aici. Vei vedea că cele mai multe dintre aceste unghiuri sunt foarte ușor de folosit în copywriting-ul tău, dar nu subestimați puterea lor.
Le-am folosit foarte mult în promoțiile mele de afiliere și destul de mult intotdeauna am avut mare succes cu ele. Poți să folosești doar unul sau chiar să le combinați. (care este ceea ce îmi place să fac eu) Și nu numai că le puteți folosi pentru e-mailurile și postările din social media, dar poți folosi aceste unghiuri și în orice videoclipuri pe care le faci. (mai ales dacă faci videoclipuri de recenzie)
Așadar, fără alte comentarii… Să începem cu primul, da?
1. Unghiul „Best Money” (cei mai buni bani)
Spuneți-le clienților potențiali că au fost cei mai buni bani pe care i-ați cheltuit vreodată.
potențialii clienți au spus probabil același lucru despre un produs pe care au
cumpărat în trecut. Probabil că veți declanșa aceleași sentimente despre
produsul afiliat pe care îl promovați.
2. Unghiul „Reticent la început”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați fost foarte reticent la început să aprobați
orice produs, dar dați-le un motiv pentru care acesta este diferit. Dvs.
potențialii clienți vor crede că nu v-ați afecta reputația promovând
un produs afiliat care nu se ridică la standardele tale.
3. Unghiul „Primul și singurul”
Spune-le prospecților tăi că acesta este primul și singurul produs de acest fel.
Perspectivele tale vor crede că produsul afiliat este foarte rar. Ei vor
considera că produsul este foarte valoros, mai ales dacă le va oferi
beneficiul lor dorit.
4. Unghiul „fără ezitare”
Spuneți-le prospecților dvs. că nu aveți absolut nicio ezitare în a le recomanda
produsul. Potențialii dvs. vor simți că ar fi bine să nu ezite să cumpere
produsul dvs. afiliat, deoarece dacă aveți o relație excelentă cu
ei, vor avea încredere în tine.
5. Unghiul „Regret It”
Spune-le prospecților tăi că regreți că nu ai cumpărat produsul mai devreme. Site-ul dvs.
prospecții vor încerca să evite să se simtă regretați și să cumpere produsul dvs.
produsul afiliat. Ei știu cât de multă durere emoțională poate fi
cauzată de sentimentul oricărui tip de regret.
6. Unghiul „Fără îndoială”
Spune-le prospecților tăi că, fără îndoială, este cel mai incredibil
produs pe care l-ați cumpărat în ultimul an. Aceștia vor avea încredere în dvs. pentru că
împărtășiți cu ei informații specifice care arată și se simt
mai credibile.
7. Unghiul „Nu am făcut-o”
Spuneți-le prospecților dvs. că nu pot pierde dacă cumpără produsul deoarece
tu nu ai făcut-o. Probabil că prospecții dvs. s-au simțit ca niște ratați în trecut cumpărând
produse care nu au livrat niciodată. Ei vor dori să evite să piardă, în special
dacă vă puteți susține afirmațiile cu niște fapte dovedite.
8. Unghiul „Doar părerea mea”
Spuneți-le prospecților dvs. că este doar părerea dvs., dar că produsul este uimitor.
Potențialii dvs. vor simți că este mai puțin ca un discurs de vânzare pentru că le spuneți
le spuneți că este doar opinia dumneavoastră. Aceștia își vor lăsa în jos apărarea de cumpărare
atunci când nu li se vinde ceva.
9. Unghiul „Nu glumesc”
Spuneți-le prospecților dvs. că nu glumiți atunci când spuneți că produsul
ar putea însemna diferența dintre plăcere și durere. Ei vor
vedea de fapt diferența dintre a cumpăra și a nu cumpăra produsul afiliat
produs. Oamenii aleg de obicei opțiunea cea mai satisfăcătoare.
10. Unghiul „Cuvintele nu pot descrie”
Spune-le prospecților tăi că cuvintele nu pot începe să descrie ceea ce produsul
a făcut pentru dumneavoastră. Probabil că prospecții dvs. au avut acest sentiment atunci când
ceva s-a simțit atât de bine încât nu l-au putut descrie. Probabil că veți declanșa
același sentiment cu declarația dumneavoastră.
11. Unghiul „Opriți-vă acum”
Spuneți-le prospecților dvs. că le recomandați cu căldură să se oprească din ceea ce
ceea ce fac și să cumpere produsul. Potențialii dvs. potențiali clienți se vor gândi: „Acest
produs afiliat trebuie să fie bun dacă el/ea îmi spune să mă opresc din ceea ce
fac.”
12. Unghiul „Cel mai bun până acum”
Spune-le prospecților tăi că ai cumpărat o mulțime de produse în
trecut, dar acesta este cel mai bun până acum. Perspectivele dvs. vor simți că trebuie să
fi cu adevărat experimentat în utilizarea acestor produse, așa că probabil vor crede
te și cel puțin să arunce o privire la produsul afiliat pe care îl oferiți.
13. Unghiul „Ideea mea”
Spuneți-le prospecților dvs. cât de frustrat sunteți că nu v-ați gândit la
ideea produsului. Probabil că prospecții dvs. au spus aceeași afirmație către
ei înșiși în trecut și vor înțelege că produsul afiliat
ar putea beneficia cu adevărat de viața lor.
14. Unghiul „face”
Spuneți-le prospecților dvs. că produsul face exact ceea ce afacerea
spune că face. Probabil că prospecții dvs. au cumpărat produse care nu au
s-au ridicat la înălțimea afirmațiilor afacerii. Ei vor simți că ați fost
trecut prin aceeași situație și nu mințiți doar pentru a face o afiliere.
vânzare afiliată.
15. Unghiul „recunoscător”
Spuneți-le prospecților dvs. că sunteți foarte recunoscător că ați decis să încercați
produsul datorită numeroaselor beneficii pe care le-ați primit de la acesta. Dvs.
prospecților le place să audă beneficiile pe care le-ați primit de la produsul sau
serviciu. Ei se gândesc că dacă vor cumpăra produsul afiliat vor obține cele
aceleași beneficii.
16. Unghiul „Recompense rapide”
Spuneți-le prospecților dvs. în mod specific cât de repede ați primit beneficiile
ale produsului. Majoritatea oamenilor doresc să obțină rapid beneficiile dorite. Ei
duc un stil de viață ocupat și nu doresc să aștepte mult timp pentru a obține beneficiile dorite.
rezultatele dorite.
17. Unghiul „Unul singur merită”
Spuneți-le prospecților dvs. că doar unul dintre beneficiile produsului este
merită prețul. Perspectivele dvs. vor considera că produsul afiliat
fi de bună valoare atunci când spuneți că doar un singur beneficiu merită prețul de
produsului.
18. Unghiul „Merită mai mult”
Spune-le prospecților tăi că produsul valorează mult mai mult decât prețul pe care
pentru care este oferit. Perspectivele dvs. vor considera produsul afiliat
sau serviciul să fie o afacere bună. Ei vor simți că primesc
mai mult decât merită banii lor.
19. Unghiul „10 din 10”
Spuneți-le prospecților dvs. că evaluați produsul cu 10 din 10. Site-ul dumneavoastră
prospecții consideră, de obicei, că numărul sau simbolul „10” este cel mai bun
rating pe care îl poate primi un produs. Aceștia au fost marcați toată viața lor să
se uite la ratingurile anumitor produse sau servicii înainte de a cumpăra.
20. Unghiul „Am fost sceptic”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați fost sceptic în legătură cu produsul la început, dar
cu siguranță ați luat decizia corectă cumpărându-l. Perspectivele dvs.
fost probabil sceptici în legătură cu produsele în trecut. Aceștia vor
înțelege de unde veniți și vor cumpăra, deoarece ați construit o mică
raport.
21. Unghiul „dorinței de cumpărare”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați fi vrut să cumpărați produsul înainte
de a cumpăra un produs similar. Perspectivele dvs. vor crede că ar trebui să cumpere produsul
produs și ei înainte de a face altceva care le-ar putea pune în pericol
stilul de viață și beneficiile la care tânjesc.
22. Unghiul „Am cheltuit mult”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați cheltuit sute/mii de dolari
pe diferite produse, dar nimic nu a funcționat vreodată atât de bine. Site-ul dvs.
prospecții cel mai probabil au cheltuit tone de bani pe aceleași tipuri de
produse de asemenea. Acest lucru îi va ajuta să se raporteze la dumneavoastră și să aibă încredere în judecata dumneavoastră.
23. Unghiul „Cel mai mare beneficiu”
Spuneți-le prospecților dvs. cel mai mare beneficiu pe care l-ați primit de la
produs și cum v-a îmbunătățit viața. Perspectivele dvs. ar putea cumpăra
produsul afiliat dacă acesta este cel mai mare beneficiu de care au nevoie sau pe care îl doresc.
24. Unghiul „Niciunul nu s-a apropiat”
Spune-le prospecților tăi că ai încercat o mulțime de produse, dar niciunul dintre ele
s-a apropiat de acesta. Probabil că prospecții dvs. au încercat o mulțime de
aceleași produse, dar acestea nu au fost exact ceea ce căutau
pentru. Ei vor spera că produsul afiliat pe care îl oferiți este în sfârșit
cel potrivit.
25. Unghiul „cel mai bun dintotdeauna”
Spuneți-le prospecților dvs. că produsul a fost unul dintre cele mai bune produse ale dvs.
investiții dintotdeauna. Perspectivele dvs. vor fi mai probabil convinse să
comanda dacă vor considera cumpărarea produsului afiliat ca pe o investiție.
Ei vor simți că primesc bani sau ceva egal cu banii în
în schimb.
26. Unghiul „Nu ești singurul”
Spuneți-le prospecților dvs. că nu sunteți singurul care recomandă produsul de
produsul și puneți-i să verifice ce spun alți clienți despre
despre el. Potențialii dvs. vă vor crede mai repede dacă alte persoane care au
folosit produsul spun același lucru.
27. Unghiul „celor similare”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați promovat o mulțime de produse similare în
trecut, dar acest produs le depășește cu mult pe acestea. Perspectivele dvs. vor aprecia
faptul că spuneți că acest produs este mai bun decât celelalte
produse afiliate pe care le-ați promovat în trecut. Ei vor crede că este
foarte bun, mai ales dacă au cumpărat și le-a plăcut celelalte produse
pe care le-ai susținut.
28. Unghiul „Nebun sau nu”
Spuneți-le prospecților dvs. că ar fi nebuni să nu cumpere produsul.
Potențialii dvs. vor crede că trebuie să fie un produs bun pentru că dvs.
numindu-i nebuni dacă nu cumpără, iar dumneavoastră ați putea pierde bani în
în viitor dacă îi insultați în acest fel.
29. Unghiul „decât promite”
Spuneți-le prospecților dvs. că produsul oferă de fapt mai mult decât
ce promite afacerea. Perspectivilor dvs. le place să audă despre beneficiile ascunse
ale unui produs care nu sunt anunțate pe pagina de vânzări. Acest lucru vă va oferi
prospecților și mai multe motive pentru a cumpăra produsul afiliat.
30. Unghiul „depășit de ei înșiși”
Spuneți-le prospecților că știați că afacerea a scos produse de calitate
dar că de data aceasta s-au întrecut pe ei înșiși. Perspectivelor dvs. le place să facă
să facă afaceri cu oameni care își depășesc așteptările în ceea ce privește produsele lor. În special
le va plăcea dacă știu cât de fiabilă este afacerea înainte de a lansa
noul produs.
31. Unghiul „mită procentuală”
Spuneți-le prospecților dvs. că le veți oferi un procent din afilierea dvs.
comisioanele de afiliere dacă vor cumpăra produsul prin intermediul linkului tău. Perspectivele dvs.
vor face legătura cu obținerea unei reduceri pentru că au cumpărat produsul.
32. Unghiul „Este o glumă”
Spuneți-le prospecților dvs. că comparând acest produs cu alte produse similare
produse este o glumă și de ce. Perspectivele dvs. vor fi convinse de dvs.
că compararea beneficiilor produsului afiliat cu un produs similar
produs pur și simplu nu se ridică la nivelul acestuia.
33. Unghiul „pe termen lung”
Spuneți-le prospecților dvs. în mod specific cu cât timp în urmă ați cumpărat produsul
produsul și toate beneficiile pe termen lung pe care le-ați obținut și pe care continuați să le
primiți în continuare. Perspectivele dvs. vor fi influențate să cumpere produsul afiliat
produsul afiliat datorită faptului că le veți spune despre toate beneficiile pe termen lung
pe care le-ați primit de pe urma acestuia.
34. „Încă o înșelătorie?” Unghiul
Spuneți-le prospecților dvs. că înainte de a cumpăra produsul ați crezut că este
era doar o altă înșelătorie, dar că v-ați înșelat total. Perspectivele dvs.
au fost probabil înșelați de alte afaceri în trecut, așa că ei
s-ar putea să aibă aceeași părere. Ei vor fi liniștiți că ați avut parte de situații similare.
experiențe similare și poate vor cumpăra produsul dvs. afiliat.
35. Unghiul „se plătește de la sine”
Spune-le prospecților tăi că produsul se va plăti singur rapid. Site-ul dvs.
potențialii clienți vor cumpăra mai repede un produs afiliat dacă puteți prezenta dovezi de
modul în care acesta v-a plătit înapoi. Ei vor dori să obțină aceeași amortizare ca și în cazul în care
dumneavoastră.
36. Unghiul „speriat de concurență”
Spuneți-le clienților potențiali că vă este frică să susțineți produsul
pentru că nu vreți să afle concurenții dvs. despre el.
prospecții vor crede cu siguranță că trebuie să dețină produsul
pentru că de fapt vă asumați un risc mare promovându-l și s-ar putea
fi concurenții dumneavoastră.
37. Unghiul „un singur cuvânt”
Spuneți-le prospecților dvs. că este nevoie doar de un singur cuvânt pentru a descrie produsul
produsul, de exemplu, „superb”. Potențialii dvs. potențiali clienți nu vor trebui să cheltuiască un
mult timp să citească oferta dvs. de afiliere pentru ca ei să înțeleagă ideea. Doar
asigurați-vă că acel cuvânt este cu adevărat convingător.
38. Unghiul „Cu câteva minute în urmă”
Spune-le prospecților tăi că tocmai ai cumpărat și ai început să folosești produsul
cu câteva minute/ore în urmă și că a trebuit să le spuneți despre asta. Site-ul dvs.
prospecții vor crede că produsul afiliat trebuie să fie bun pentru că
nu ai putut aștepta să le spui despre el.
39. Unghiul „trăind fără el”
Spune-le prospecților tăi că nu știi cum ai trăit vreodată fără produsul de
produs și un motiv bun de ce. Perspectivele dvs. vor dori să
experimenteze să aibă un produs fără de care nu pot trăi din cauza tuturor
beneficiile pe care le oferă.
40. Unghiul „le-a spus celor dragi”
Spuneți-le prospecților dvs. că nu numai că recomandați produsul
lor, ci și membrilor familiei și prietenilor apropiați. Site-ul dumneavoastră
prospecții vor avea cu adevărat încredere în oferta dvs. pentru că chiar aprobați
oamenilor la care țineți cu adevărat, cu adevărat.
41. Unghiul „La câteva secunde distanță”
Spune-le prospecților tăi că ți-a luat doar câteva secunde să cumperi produsul
pentru că proprietarul produsului își respectă întotdeauna promisiunile. Site-ul dvs.
prospecții vor crede că ați avut experiențe bune cu afacerea
proprietar și cu produsele sale și că nu ați fost niciodată nemulțumiți de vreo
achiziție de la ei.
42. Unghiul „rareori fac”
Spuneți-le prospecților dvs. că rareori susțineți produse, dar produsul este
uimitor. Perspectivele dvs. vor crede că produsul afiliat trebuie să fie
bun dacă îl aprobați. Ei vor simți că oricine care aprobă rar
produse spune adevărul.
43. Întrebarea „E cineva serios?” Angle
Spuneți-le potențialilor dvs. clienți că, în opinia dvs., oricine care este serios în legătură cu
obținerea beneficiilor ar trebui să cumpere produsul. Perspectivele dvs.
probabil că sunt serioși în ceea ce privește îmbunătățirea vieții lor, așa că ar fi
în dezacord cu ei înșiși dacă nu ar cumpăra produsul afiliat.
44. Unghiul „Folosește-l mult”
Spune-le prospecților tăi că nu-ți vine să crezi cât de mult folosești de fapt produsul
produsul pentru a obține beneficiile dorite. Perspectivele dvs. vor simți că vor
că vor folosi foarte mult produsul. Ei doresc să dețină un produs care
pe care îl vor folosi de fapt de mai multe ori.
45. Unghiul „opiniei profesionale”
Spuneți-le prospecților dvs. că, în calitate de profesionist, nu vă puteți imagina pur și simplu o
investiție mai bună și de ce. Perspectivele dvs. vor avea mai multă încredere în oferta dvs. dacă
aveți aceeași profesie ca și ei sau aveți o profesie care este
legată de produsul afiliat.
46. Unghiul „Ia-o cu tine”
Spuneți-le clienților potențiali că păstrați produsul cu dumneavoastră oriunde mergeți.
Potențialii dvs. vor considera produsul afiliat o cerință
având în vedere că îl aveți întotdeauna cu dvs. atunci când finalizați o anumită
acțiune sau proiect.
47. Unghiul „Proprietarul onest”
Spuneți-le prospecților dvs. că, în opinia dvs. proprie, proprietarul afacerii este
unul dintre cei mai cinstiți oameni pe care îi cunoașteți. Perspectivele dvs. vor avea încredere în dvs.
pentru că le spuneți părerea dumneavoastră și nu încercați de fapt să
să le influențați opinia. De asemenea, aceștia vor fi mai deschiși să vă creadă pe dvs.
declarația pentru că îl cunoașteți de fapt pe proprietarul afacerii.
48. Unghiul „Recomandă și tu”Spuneți-le prospecților dvs. că majoritatea oamenilor cu care vorbiți recomandă
și produsul. De obicei, prospecții dvs. vor fi de acord cu majoritatea. Majoritatea
oamenilor le place să folosească produse populare și nu vor să se simtă excluși.
49. Unghiul „abia zgâriind”
Spuneți-le prospecților dvs. că abia ați zgâriat suprafața despre cât de grozav
este produsul. Potențialii dvs. vor dori să afle restul beneficiilor
ale produsului după ce i-ați lăsat să aștepte mai mult. Ei vor trebui să
să îl cumpere pentru a afla acest mister.
50. Unghiul „Cea mai mare plângere”
Spuneți-le clienților potențiali că cea mai mare plângere a dvs. cu privire la produs este că
nu a fost disponibil mai devreme. Perspectivele dvs. vor fi puțin confuze
pentru că începeți să vă plângeți, dar nu despre produsul respectiv.
produs. Mulți oameni își lasă apărarea de cumpărare atunci când sunt
confuzi.
51. Unghiul „să te simți rău”
Spuneți-le prospecților dvs. că vă pare rău pentru cei care nu cred ceea ce
ce spuneți despre produs. Perspectivele dvs. vor crede cu adevărat că
despre cumpărarea produsului afiliat, deoarece nu vindeți direct
către ei, ci de fapt le este milă de ei pentru că „poate” nu cumpără produsul de
produsul.
52. Unghiul „X este prețul”
Spune-le prospecților tăi că i-ai spus proprietarului afacerii că sunt
vinde produsul mult prea ieftin și că ați fi plătit de 10 ori mai mult decât ar fi trebuit.
prețul de 10 ori mai mare. Este posibil ca potențialii dvs. clienți să dorească să se grăbească și să cumpere înainte ca
înainte ca proprietarul afacerii să-și revină și să mărească prețul.
53. Unghiul „Întâlnește-mă la jumătatea drumului”
Spuneți-le potențialilor dvs. clienți că le veți oferi o reducere de 50% din oricare dintre produsele dvs.
propriile produse dacă vor cumpăra produsul prin intermediul linkului dvs. afiliat. Site-ul dvs.
potențialii clienți potențiali ar fi foarte convinși să cumpere produsul dacă unul dintre
produsele dvs. ar putea îmbunătăți un aspect al vieții lor.
54. Unghiul „Cel mai bun lucru de când”
Spuneți-le prospecților dvs. că sunteți cu adevărat convins că produsul este cel mai bun lucru
de la un produs bun similar. Potențialii dvs. vor cumpăra probabil dacă
comparați produsul afiliat cu un alt produs care a primit o bună
recenzii sau aprobări.
55. Unghiul „Vă dați seama acum”
Spuneți-le prospecților dvs. că acum știți că produsul este la fel de bun ca și
toată lumea spune că este. Potențialii dvs. vor vedea că ați auzit alți oameni
spunând cât de bun era produsul afiliat și asta v-a convins să
să îl cumpărați. Perspectivele dvs. simt acum că se află în aceeași poziție ca și dvs.
în care ați fost.
56. Unghiul „Nu eram sigur”
Spuneți-le prospecților dvs. că nu erați sigur dacă să comandați produsul la
la început, dar sunteți atât de fericit că ați făcut-o. Este probabil ca prospecții dvs. să creadă că
același lucru. Ei vor fi convinși să cumpere pentru că vor dori să
să fie și ei fericiți.
57. Unghiul „geloziei”
Spuneți-le potențialilor dvs. clienți că sunteți gelos pe noua afacere a firmei.
produs al afacerii. Potențialii dvs. vor aprecia faptul că puteți recunoaște deschis
acest lucru. Vor dori să îl cumpere și să vadă de ce sunteți gelos.
58. Unghiul „Am văzut totul”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați crezut că le-ați auzit și le-ați văzut pe toate.
Probabil că prospecții dvs. au spus același lucru despre alte produse
cel puțin o dată în viața lor. Ei vor fi interesați să vadă care sunt toate
despre ce este vorba în toată această agitație.
59. Unghiul „Un pic mai mult”
Spuneți-le prospecților dvs. că le veți oferi câteva produse bonus dacă
ei comandă produsul prin intermediul linkului dvs. de afiliere. Ei ar trebui să
fi nebuni să comande produsul prin linkul unui alt afiliat.
60. Unghiul „cu mult timp în urmă”Spuneți-le prospecților dvs. că ați fi dorit ca afacerea să fi creat acest produs
cu mult timp în urmă. Probabil că prospecții dvs. au spus același lucru
despre un alt produs în trecut. Acest lucru îi va determina să simtă că
același sentiment despre produsul dvs. afiliat.
61. Unghiul de „promovare gratuită”
Spuneți-le prospecților dvs. că le veți oferi o formă de publicitate gratuită sau un
oportunitate de asociere în participație dacă vor comanda produsul prin intermediul afilierii dvs.
afiliat. Un procent mare de oameni de pe Internet au un anumit tip de
afacere de promovat.
62. Unghiul „mai bine decât nimic”
Spuneți-le clienților potențiali că le veți oferi următorul produs pe care îl veți crea
(un viitor bonus) gratuit dacă ei cumpără produsul prin intermediul afilierii dvs.
afiliat. Perspectivele dvs. se vor gândi că cel puțin asta este mai bine decât să comandați și
și să nu primești nimic.
63. Unghiul „Te voi instrui”
Spuneți-le prospecților dvs. că le veți oferi gratuit sfaturi, consultanță sau
training folosind produsul dacă îl comandă prin intermediul linkului tău de afiliere.
Potențialilor dvs. le va plăcea faptul că nu vor trebui să învețe cum să utilizeze
produsul de unul singur. Acest lucru funcționează uimitor de bine cu un „e-mail” de 30 de zile
consultanță” – este de mare valoare, dar oamenii îl folosesc rareori atât de mult cât
ar putea.
64. „Potrivit pentru tine?” Angle
Spuneți-le prospecților dvs. că nu sunteți sigur dacă produsul este potrivit pentru
pentru ei. Perspectivele dvs. vor dori apoi să afle dacă produsul afiliat
este potrivit pentru ei. Ei nu vor dori să se simtă mai puțin persoană pentru că nu
cumpăra.
65. Unghiul „a făcut o afacere”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați făcut o înțelegere cu proprietarul produsului
pentru a vă oferi o reducere dacă ei comandă prin intermediul linkului dvs. de afiliere. Site-ul dvs.
prospecții se vor simți recunoscători că încercați să le economisiți niște
bani.
66. Unghiul „Știu din experiență”
Spuneți-le prospecților dvs. că știți din experiență că produsul este ceea ce
ceea ce căutau. Potențialii dvs. vă vor considera într-un fel de
un expert în ceea ce privește tipul de produs afiliat pe care îl recomandați.
lor. Probabil că vor fi convinși mai repede de cineva care a avut
aceeași experiență ca și ei.
67. Unghiul „L-am cumpărat din nou”
Spuneți-le prospecților dvs. că produsul funcționează atât de bine încât aproape l-ați cumpărat
din nou. Potențialii dvs. vor fi uimiți de această afirmație și își vor reduce
apărarea la cumpărare. Se vor întreba cine, în deplinătatea facultăților mintale, ar
cumpăra din nou un produs care nu a avut și el.
68. Unghiul „Nu îl voi vinde”
Spuneți-le prospecților dvs. că nu ați vinde sau nu ați scăpa de produs pentru nici o
preț. Perspectivele dvs. vor crede că produsul afiliat trebuie să fie într-adevăr
valoros. Ei vor crede că produsul le va oferi beneficii care nu pot
fi cumpărate cu bani.
69. Unghiul „Primul care aude”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați făcut o înțelegere specială cu proprietarul afacerii
și că sunt primii care vor auzi despre produs. Potențialii dvs.
dori să cumpere produsul afiliat înainte ca toți ceilalți să o facă. Ei
vor dori să fie printre primii care să experimenteze beneficiile.
70. Unghiul „peste și peste”
Spuneți-le prospecților dvs. că vor folosi produsul din nou și din nou.
Perspectivele dvs. se vor gândi dacă vor folosi produsul de mai multe ori,
acesta va merita prețul de achiziție. Mulți oameni regretă că au cumpărat un
produs pe care îl folosesc o singură dată și apoi îl țin în dulap.
71. Unghiul „Am găsit-o”
Spuneți-le potențialilor clienți că produsul a fost exact ceea ce căutați.
Perspectivele dvs. vor avea o idee sau o imagine a unui produs pe care au
fost în căutare. Ei vor crede că produsul le este destinat, deoarece
ați avut o situație similară.
72. Unghiul „venituri mai mari”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați făcut o înțelegere cu proprietarul de
produsului că, dacă ei cumpără produsul prin intermediul linkului dvs. de afiliere, ei
vor obține o rată de comision mai mare dacă se înscriu în programul de afiliere.
program de afiliere.
73. Unghiul „Nimic asemănător”
Spuneți-le prospecților dvs. că nu ați mai văzut niciun produs asemănător. Site-ul dvs.
prospecții doresc un produs care să le ofere o gură de aer proaspăt.
Ei sunt mereu în căutarea unui produs diferit care să le ofere
beneficii mai bune.
74. Unghiul „Aș fi șocat”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați fi șocat dacă nu ar face cel puțin
să-și recupereze prețul de achiziție. Potențialii dvs. potențiali clienți pot justifica cumpărarea
produsul pentru că își pot recupera banii prin aderarea la
programul de afiliere.
75. Unghiul „Nu pot decât să îmi imaginez”
Spuneți-le prospecților dvs. că știți ce a făcut produsul pentru dvs. și
îți poți doar imagina ce va face pentru ei. Perspectivele dvs. se vor gândi
că produsul afiliat va funcționa și mai bine pentru ei, deoarece situația lor
poate fi mai rea.
76. Unghiul „prietenilor”
Spuneți-le prospecților dvs. că sunteți prieten cu proprietarul afacerii și
v-ați întâlnit și ați vorbit cu el/ea în persoană. Perspectivele dvs. vor avea încredere
să cumpere produsul afacerii prin intermediul linkului dvs. de afiliere pentru că dvs.
vă puneți reputația la bătaie pentru ei.
77. Unghiul „reacției cu un singur cuvânt”
Spuneți-le prospecților dvs. imediat ce ați folosit sau ați văzut produsul, tot ce ați
putut spune a fost „Wow!” Probabil că potențialii dvs. clienți au avut o situație în care
au folosit reacții cu un singur cuvânt pentru a-și exprima emoțiile. Ei
vor fi convinși să cumpere dacă au avut unele dintre aceste reacții la
alte produse în trecut.
78. Unghiul „a făcut-o din nou”
Spuneți-le prospecților că proprietarul afacerii a făcut-o din nou. Site-ul dumneavoastră
prospecții vor crede că proprietarul afacerii a creat un alt incredibil
produs incredibil. De asemenea, aceștia vor fi convinși să cumpere dacă ați cumpărat de la acest
aceeași afacere în trecut.
79. Unghiul „Nu se poate egala”
Spuneți-le prospecților dvs. că nu există nicăieri un produs care să se poată compara cu
produsul dvs. Potențialii dvs. se vor gândi că ar putea la fel de bine să cumpere produsul dvs.
produsul afiliat din moment ce nu există alte produse care să se potrivească cu el.
Ei vor crede că acesta va fi singurul produs de care vor avea nevoie pentru a obține
beneficiile lor dorite.
80. Unghiul „Mi-am văzut prietenul”
Spune-le prospecților tăi că ai o mărturisire de făcut și că nu ai fost
de gând să cumpărați produsul până când nu v-ați văzut prietenul dvs. beneficiind de el.
Potențialii dvs. vor avea mai multă încredere în dvs. pentru că arătați aceeași
sentiment pe care probabil îl au și ei în acest moment. Acum trebuie doar să
să le arăți cum beneficiezi tu de produs.
81. Unghiul „Nu te mai gândi”
Spuneți-le prospecților dvs. să nu se mai gândească și să înceapă să își îmbunătățească
viața. Potențialii dvs. potențiali clienți sunt uneori convinși prin comenzi directe,
mai ales dacă au deja încredere în recomandările dumneavoastră. Aceștia vor accepta
comenzile ca pe o motivație pentru a-și îmbunătăți viața.
82. Unghiul „Degetul mare în sus”
Spuneți-le prospecților dvs. că acordați produsului două degete mari. Site-ul dvs.
prospecții vor ști probabil ce înseamnă „două degete mari”. Ei vor
avea o viziune mentală clară asupra a ceea ce le spuneți și s-ar putea
declanșa un gând pozitiv de cumpărare.
83. Unghiul „diamantului”
Spuneți-le prospecților dvs. că comparați produsul cu un diamant în
brut. Potențialii dvs. potențiali clienți pot fi convinși prin comparații de
produsului cu alte lucruri care îi vor ajuta să înțeleagă cât de bună este
este produsul.
84. Unghiul „oportunității”
Spuneți-le prospecților dvs. că produsul a deschis oportunități profitabile
pentru dumneavoastră. Potențialii dvs. sunt întotdeauna în căutarea unor oportunități bune care
le vor îmbunătăți viața. Cei mai mulți oameni sunt convinși de avantajele financiare
beneficii.
85. Unghiul „prea bun”
Spuneți-le clienților potențiali că produsul este aproape prea bun ca să fie adevărat! Site-ul dumneavoastră
prospecții au citit probabil reclame la produse care au sunat
prea bune pentru a fi adevărate. Le va plăcea faptul că ați cumpărat produsul.
produsul și că ați văzut că este adevărat.
86. Unghiul „Serviciilor bune”
Spuneți-le prospecților dvs. că serviciul clienți al afacerii a fost prompt,
prietenos și a răspuns la întrebările dumneavoastră. Perspectivele dvs. au avut probabil
probleme cu serviciile pentru clienți ale altor întreprinderi în trecut. Ei
vor fi convinși să cumpere dacă le-ați demonstrat că serviciul lor pentru clienți este
excelent.
87. Unghiul „Le-am cumpărat pe toate”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați cumpărat toate produsele existente și spuneți-le
să își economisească banii, acesta este cel mai bun. Perspectivele dvs. vor vedea
cât de mult ați investit în produse similare. Le va plăcea faptul că
că ați cumpărat alte produse înainte de a-l cumpăra pe acesta și le va plăcea și faptul că
faptul că încercați să le economisiți bani.
88. Unghiul „Word Burst”
Spuneți-le prospecților dvs. o rafală de cuvinte convingătoare care descriu
produsul, cum ar fi uimitor, incredibil, superb. Perspectivele dvs. vor fi
convinși să cumpere pentru că folosiți puține cuvinte pentru a descrie produsul dvs.
experiența cu produsul afiliat și vor avea mai puține motive să vă întoarcă
recomandarea să fie refuzată.
89. Unghiul „entuziasmat”
Spuneți-le prospecților dvs. că sunteți entuziasmat de produs. Perspectivele dvs.
vor trebui să înregistreze emoția în creierul lor pentru a o înțelege și aceasta
poate declanșa o amintire din trecut când au simțit același lucru în legătură cu un produs.
90. Unghiul „reacției fizice” Spuneți-le prospecților dvs. că produsul v-a provocat fiori pe șira spinării. Site-ul dumneavoastră
prospecții vor trebui să-și amintească un moment în care aceeași reacție fizică
reacție fizică li s-a întâmplat lor și s-ar putea să declanșeze aceeași reacție despre
produsul pe care îl recomandați.
91. Unghiul „Bonusurile proprietarului”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați făcut o înțelegere cu proprietarul produsului
pentru a le oferi niște bonusuri suplimentare dacă comandă prin intermediul afilierii dvs.
link-ul afiliat. Potențialii dvs. se vor simți speciali pentru că primesc bonusuri care
alți clienți nu sunt.
92. Unghiul „Sub It Up”
Spuneți-le prospecților dvs. că dacă se înscriu ca subafiliat sub dvs.
ați făcut o înțelegere cu proprietarul produsului pentru a le crește numărul de clienți.
comisioanele. Ei vor face bani și la fel și tu, fără să vinzi produsul.
produsul afiliat.
93. Unghiul „nu va fără”
Spuneți-le prospecților dvs. că nu știți cum vor beneficia vreodată fără
produsul. Perspectivele dvs. vor crede că le lipsește un produs care
ar putea fi de folos pe tot parcursul vieții lor pentru a le oferi produsele dorite.
beneficii dorite. Ei vor să știe de ce nu ar putea beneficia fără el.
94. Unghiul „onestității”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați utilizat produsul cu onestitate și că ați folosit produsul și că ați fost foarte
îl recomandați. Perspectivele dvs. pot fi convinse dacă le spuneți pur și simplu
le spuneți de la început că sunteți sincer. Ei vor crede că nu ați fi
doriți să vă ruinați afacerea mințind în legătură cu experiența dumneavoastră cu un
produs.
95. Unghiul „Just See It”
Spuneți-le prospecților dvs. că trebuie să-l vadă pentru a-l crede. Perspectivele dvs.
uneori nu cred ceea ce spune oricine despre un produs. Ei
vor crede că este ca o provocare (ceea ce poate fi interesant pentru ei) să
cumpere produsul și să se convingă singuri.
96. Unghiul „Nu vei eșua”
Spuneți-le prospecților dvs. că este imposibil ca ei să dea greș cu produsul.
Potențialii dvs. vor să evite să eșueze în obținerea beneficiului dorit sau
atingerea obiectivelor lor. De asemenea, le va plăcea dacă produsul vine cu un
garanție.
97. Unghiul „sunetului ciudat”
Spuneți-le potențialilor dvs. clienți: „Tot ce pot spune despre asta este „Ahhhhhh!””.
prospecții au folosit probabil un sunet în trecut pentru a-și descrie reacția lor
la un produs. Ei vor fi convinși să aibă aceeași reacție față de produsul dvs.
aprobare a produsului, deoarece vor trebui să înregistreze mental ceea ce
semnificația sunetului.
98. Unghiul „Toate avantajele”
Spuneți-le prospecților dvs. beneficiile programului de afiliere și că veți
îi veți instrui gratuit dacă se înscriu ca subafiliat prin intermediul linkului dvs.
Ai putea să le spui despre sistemul de urmărire, despre afilierea profesională
profesionale de afiliere, procentul de comisioane etc.
99. Unghiul „beneficiilor marginale”
Spuneți-le potențialilor dvs. clienți că primele 100 care comandă prin intermediul afilierii dvs.
linkul afiliat vor primi o reducere, un bonus sau un discount. În cazul în care prospecții dvs.
cât de cât interesați, cel mai probabil vor sări la oferta dvs. deoarece
ei nu vor să piardă beneficiile marginale.
100. Unghiul „Divide și cucerește”
Spuneți-le prospecților dvs. că ați făcut o înțelegere cu proprietarul produsului
că pot plăti prin intermediul unui plan de plată pe 3 luni dacă comandă prin intermediul
link-ul tău. Prețul oricărui produs pare mai accesibil dacă este împărțit
în plăți.
Traducerea a fost facuta automat asadar ne cerem scuze pentru micile greseli, sunt multe cuvinte tehnice care si manual nu pot fi traduse in lb romana.
Proiecte pentru oameni
Utilizați Unghiurile acestea în fiecare promovare, promovarea prin afiliere poate fi mult mai interesanta urmarind directorul de promovare a afacerilor EmagOffice. Urmați indicatiile oferite gratuit de directorului nostru de promovare afaceri și urmăriți cum Vânzările explodează!
- Proiecte de tip business-to-consumer
- Proiecte de tip business-to-business
- Mai multe informații despre afacerea dvs. alături de oportunitățile care vă ajută să creați o imagine pozitivă pe piață
Crește vânzările și conversiile cu un plan de marketing personalizat și unic
Obțineți un raport SEO gratuit pentru a vedea cum se clasează site-ul dvs. pentru diferite cuvinte cheie și pe diferite motoare de căutare.
- Obțineți site-ul dvs. optimizat pentru mai multe persoane și rezultate mai bune
- Îmbunătățiți site-ului dvs. prin implementarea celor mai recente strategii de marketing si perfomanță
- Obțineți indexarea site-ului dvs. în funcție de motoarele de căutare
Repersonalizarea site-ului dvs.
Vă mulțumim pentru că ați ajuns sa cititi acest raport foarte util oferit de WERYON România si DFY (unii dintre cei mai mari marketeri din USA).
Search Businesses
Obțineți un landing page în directorul nostru pentru a îmbunătăți performanța și rezultatele pe piața din România
Profitați la maxim, sunt mai bine de 15 ani de cand publicăm conținut relevant pentru vizitatorii noștri. Success in viața, succes în afaceri și în top ceea ce inițiați!